خرید و فروش کپسول گاز مبرد 407

خرید و فروش کپسول گاز مبرد 407

خرید و فروش کپسول گاز مبرد 407

خرید و فروش کپسول گاز مبرد 407

  • ۰
  • ۰

در این سری از مقالات آیلندویزا قصد داریم در مورد استارتاپ کانادا با شما سخن بگویم پس تا انتهای این وبلاگ همراه ما باشید.
 

مزایای این برنامه استارت آپ کانادا چیست ؟

⭕️ این برنامه در نهایت به اخذ اقامت دائم منجر خواهد شد. ⭕️ این برنامه اقامت دائم بوده و از ابتدا تا انتها که بستگی به فاکتورهای زیادی دارد ممکن است ۱.۵ تا ۲ سال و یا حتی مقداری بیشتر زمان ببرد. ⭕️ نامه حمایتی شما از یک شرکت های بسیار معتبر صادر میشود و شرایط کار بسیار حرفه ای و با حمایت های همه جانبه ی این شرکتها در مسیر اقدام همراه است، که به دلیل گذراندن پروسه های مشکل، دارای شانس بسیار زیادی در پذیرش هستند . ⭕️ در این پروژه ها، تعداد افراد در طرح شامل فرد صاحب ایده و افراد سرمایه گذار و همکار بستگی به نوع و گستره ی طرح میتواند بین ۲ تا ۵ نفر باشد. بمنظور اقدام در این برنامه، ایده یا سرمایه گذاری تجاری شما باید توسط یک یا چند سازمان مشخص شده زیر مورد حمایت واقع شود:

آیا برای استارتاپ کانادا مناسب هستید ؟

برای درخواست استارتاپ کانادا ، باید نشان دهید که در شنیدن، خواندن ، نوشتن و صحبت کردن به معیار زبان رسمی کانادایی (انگلیسی یا فرانسه) به نمره ی  5 رسیده اید. برای اثبات مهارتهای زبانی خود میتوانید در یکی از آزمون های IELST یا CELPIP TCF Canada و یاTEF

 

طریقه مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ کانادا چگونه است؟

برنامه استارت‌آپ کانادا جزو نوین‌ترین روش‌هایی است که می‌تواند به افراد در اخذ اقامت دائم این کشور کمک کند. درحقیقت استارت ‌آپ یک کسب ‌و کار نوپاست که به‌ طور عمومی با تکنولوژی سروکار دارد. در طی چند سال گذشته سازمان مهاجرت کشور کانادا با هدف این ‌که صاحبین کسب ‌و کارها را تشویق کند تا به این کشور مهاجرت کنند، استارت ‌آپ هایی را برگزار می‌کند. در این مجموعه‌ها کسانی که دارای طرح و ایده خاصی هستند می‌توانند جهت سرمایه‌گذاری در کشور کانادا، شرایط لازم را برای مهاجرت دائم خود فراهم کنند.

حداقل سرمایه گذاری در برنامه استارت آپ کانادا چه قدر است؟

  • درصورتیکه سرمایه تان توسطdesignated Canadian venture capital fund تامین می شود هزینه 200,000 دلار میباشد
  • درصورتیکه سرمایه تان توسطdesignated Canadian angel investor group تامین می شود هزینه 75,000 دلار میباشد
  • اگر متقاضی درCanadian business incubator program پذیرفته شود، وی نیازی به تامین هزینه اولیه نخواهد داشت و باید در برنامه آموزشی آن ها قبول شود.
    • ۰۱/۰۹/۲۸
    • علی ررططبط

    نظرات (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی