خرید و فروش کپسول گاز مبرد 407

خرید و فروش کپسول گاز مبرد 407

خرید و فروش کپسول گاز مبرد 407

خرید و فروش کپسول گاز مبرد 407

۳ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

وکیل

وکیل : کسی است که به موجب عقد وکالت و از جانب موکل خود ، نایب انجام امری می شود.

وکالت : معنی لغوی وکالت ، تفویض و واگذار نمودن است و در اصطلاح حقوقی ، وکالت عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین ، طرف دیگر را برای انجام امری نایب (وکیل) خود می نماید .

موکل : شخصی است که به دیگری وکالت انجام امری را می دهد . موکل می تواند شخص حقیقی و یا حقوقی باشد .

مورد وکالت : امر و یا اموراتی است که وکیل به موجب عقد ( قرارداد ) وکالت و به نیابت ( نمایندگی ) از طرف موکل خود می بایست انجام دهد ، مورد وکالت باید از اموراتی باشد که خود موکل بتواند آنرا انجام دهد و مانع قانونی در این زمینه وجود نداشته باشد ، و وکیل هم برای انجام آن امر اهلیت قانونی داشته باشد .

تعهدات وکیل : هرگاه از تقصیر وکیل خساراتی به موکل متوجه شود که وکیل مسبب آن باشد ، مسئول خواهد بود ، وکیل می بایست در تصرفات و اقدامات خود مصلحت موکل را مراعات نموده و از اختیارات داده شده تجاوز نکند ، آنچه را به جای موکل خود دریافت می کند به او رد کند ، در صورتیکه برای انجام امری دو یا چند وکیل معین شده باشد هیچ نمی تواند بدون دیگری و یا دیگران در امری دخالت نماید و اگرر وکیل وکالت در توکیل نداشته باشد نمی تواند انجام امری را به دیگری واگذار کند .

تعهدات موکل : موکل باید تمام تعهداتی را که وکیل در حدود وکالت خود کرده است انجام دهد ، موکل باید تمام مخارجی که وکیل برای انجام وکالت نموده است را بدهد ، موکل باید اجرت وکیل را بدهد مگر  اینکه در عقد وکالت طور دیگری مقرر شده باشد .

وکیل در توکیل : وکیلی است که از طرف موکل خود اختیار تعیین وکیل دیگر را برای او داشته باشد .

وکالت بلاعزل : وکالتی است که وکالت وکیل یا عدم عزل وکیل ضمن عقد لازمی شرط شده باشد .

طرق انقضای وکالت : با عزل موکل ، با استعفای وکیل ، با فوت یا جنون موکل و یا وکیل .

 

 

https://www.websitevakil.ir/

  • علی ررططبط
  • ۰
  • ۰

 معرفی سی پی کالاف دیوتی موبایل، چیست؟
سی پی کالاف دیوتی موبایل همان پول درون برنامه ای کالاف دیوتی موبایل است که به کمک آن میتوانید لباس خاص و کمیاب، اسکین برای اسلحه، وسایل نقلیه ، مهمات و چتر نیز خریداری کنید تا در رقابت با دوستان خود زیبای را حس کنید. سی پی تنها روش برای خرید بتل پس و آفر های بازی است برای تهیه آن ها نیز نیاز به سی پی دارید.

  • علی ررططبط
  • ۰
  • ۰

گاز مبرد R407  که معمولا به آن گاز r407c نیز گفته می شود. یکی از کاربردی مبرد های قابل استفاده در سیستم های برودتی می باشد. این کپسول گاز کولر به صورتی ترکیبی بوده که در آن از گاز های هیدروفلور کربن استفاده شده . برای خرید و فروش کپسول گاز مبرد 407 با ما در ارتباط باشید:

  • علی ررططبط